Moje konto
Rejestracja
Rejestracji dokonać możesz w trakcie składania zamówienia, po wprowadzeniu danych i akceptacji polityki prywatności.
Prywatność
Polityka prywatności opisana jest szczegółowo w sekcji „Dla klienta” na samym dole strony.
Usunięcie konta
Jeżeli chcesz usunąć konto poinformuj nas o tym mailowo na adres: [email protected] lub skorzystaj z przycisku „Usuń Konto”.
Wymiana i zwroty
Procedura zwrotu
Jeżeli chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy poinformuj nas o tym mailowo na adres: [email protected] lub poprzez formularz kontaktowy.
Cała procedura zwrotu opisana jest w Regulaminie.
Ile mam czasu na odstąpienie od umowy?
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia dostarczenia towaru.
Czy zwrot jest darmowy?
Jedynie będziesz musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Dostawa
Opcje i koszty dostawy
Do zamówień za min. 350 zł otrzymasz wysyłkę GRATIS, liczy się łączna wartość zakupów. Za wysyłkę przy zamówieniach o mniejszej wartości zapłacisz: 15 zł za kuriera GLS; 17 zł za kuriera InPost; 17 zł za kuriera DPD, a 15,10 zł za paczkomaty InPost.
Zamówienia realizowane są z naszego magazynu w Mikołowie (poza produktami marki doTERRA, które wysyłane są bezpośrednio z magazynu centralnego firmy doTERRA).
Zamawiając w jednym zamówieniu produkty marki doTERRA oraz innych marek otrzymasz 2 osobne paczki. Produkty marki doTERRA zostaną dostarczone do Ciebie bezpośrednio z magazynu centralnego firmy doTERRA kurierem DPD, a wszystkie pozostałe produkty z naszego sklepu zostaną dostarczone do Ciebie kurierem InPost. Za przesyłkę zapłacisz jednak tylko raz.
Informacje o postępie
Będziemy Cię na bieżąco informować o statusie realizacji Twojego zamówienia.
Godziny wysyłek
Jeżeli złożysz zamówienie do godz. 11:00 w dzień roboczy, to dołożymy wszelkich starań, aby zamówienie opuściło nasz magazyn tego samego dnia.
Płatności
Dostępne metody
Bezpieczne i szybkie płatności w naszym sklepie zapewniają serwisy Paynow.pl oraz Przelewy24, oferujące największy wybór elektronicznych płatności w kraju.
Paynow.pl oferuje płatności: przelewem online z różnych banków, kartą płatniczą (obsługiwane karty płatnicze: * Visa, * Visa Electron, * Mastercard,* MasterCard Electronic,* Maestro”), BLIKiem lub Google Pay.
Czy mogę zapłacić przy odbiorze?
Nie, nie oferujemy opcji płatności przy odbiorze.
Kody promocyjne i karty prezentowe
Gdzie dodać kod?
Kody promocyjne, pozwalające na skorzystanie z obniżonej ceny produktu, wprowadzić możesz podczas składania zamówienia.
Kod z karty prezentowej także wprowadzisz podczas składania zamówienia w tym samym miejscu co kod promocyjny, cena zamówionych produktów zostanie obniżona o kwotę, na jaką opiewa karta prezentowa, jeżeli zamówisz produkty przewyższające tą kwotę, pozostałą część dopłacisz przelewem lub inną formą płatności dostępną w naszym sklepie.
Jak to działa?
Kod promocyjny możesz otrzymać albo od lekarza, dietetyka, trenera, fizjoterapeuty, kosmetyczki, fryzjera lub innej osoby, z którą współpracujemy, albo w momencie zapisania się na newsletter lub podczas innej promocji, o której będziemy informować mailowo lub na naszej stronie.
Kod za zapisanie się na NEWSLETTER nie obejmuje produktów znajdujących się w promocji ani Kart Prezentowych.
Czy kody się sumują?
Kody promocyjne się nie sumują. Mogą pojawić się jednak oferty specjalne, o których będziemy Cię informować.
Płacąc za zamówienie kodem z Karty Prezentowej nie będziesz mógł w tym samym zamówieniu skorzystać z kodów promocyjnych, jednak możesz użyć kodu z Karty Prezentowej do zakupu wszystkich produktów w naszym sklepie, także tych przecenionych.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Przejdź do sekcji kontakt. Chętnie porozmawiamy
